Tuesday, July 1, 2008

Too funny not to share....but kinda gross too!

so each tuesday it's my son's job to empty all the trash cans out. Today he was emptying the bathroom trash and comes in and says, "MOM! Someone went poop and wrapped their poop up in the toilet paper and put it in the trash can!"

so.....at that moment do you explain to a 5 year old boy about tampons and periods, or do you just let him think it was poop and continue to wonder WHO would do that? Yep, I opted for letting him think it was poop!

I know...kinda gross...but like I said, too funny not to share!

now scroll down to read my Tirade Tuesday!


  1. Hi ~ I found you on The Secret is in the Sauce... I can't believe no one has left a comment on this post! I laughed out loud when I read this! Too funny :-)


  2. Stopping by from SITS! Ya know... I always flushed my tampons. I always thought it was the applicators you couldn't flush. Hhmmm.

    What would have been hilarious is if you would have looked at your son, straight faced and said "I've told your father tens of times not to poop in the trash can." Finish it off with a look of exasperation and voila! Now your husband has to deal with it.

  3. i would have done the same thing!
    so funny :)

  4. Hi...I'm here from SITS. I gotta say I've been having the worst night and this post just made me laugh...out loud...that is tooo funny.

  5. HAHAHA!! Reminds me of the time I found a disgusting blob of *something* in my dog's cage...it almost looked like a premature puppy b/c it was in some kind of yellowish globby sac. (Gross, I know!) But he's a HE, not a SHE so I knew THAT couldn't be so. Upon closer inspection it would appear that he ATE a tampon. Oh yeah, got it the bathroom garbage, swallowed it and passed it. Ew! How, I have no idea. Don't wanna know. Just glad he's ok, ya know, if you can overlook the fact that the crazy dog ATE a tampon. :-)

  6. TMI,baby! But it is super funny!

  7. Hi!

    I stop by your blog periodically, and was wondering if you could offer your expertise. I have a button but can't figure out how to offer the code on the sidebar as you have done on several of the blogs you've designed. Do you mind sharing? I know this is your job and I'm asking for free advice so feel free to ignore me :)



Thanks for taking the time to leave a note!